Op naar Schiphol - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Joyce en Melissa Uganda - WaarBenJij.nu Op naar Schiphol - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Joyce en Melissa Uganda - WaarBenJij.nu

Op naar Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Melissa

11 September 2012 | Nederland, Zwolle

En dan is het zo ver...

Ik word wakker om 6.45u en bedenk me dat we over 24 uur in Uganda zullen landen! Ik ga straks ontbijten en bedenk me dat we onze eerste malariapil moeten slikken! We hebben onze koffers helemaal gepakt en Anne-Marie bedenkt zich dat we nog zwemspullen mee moeten nemen!
We gaan iedereen erg missen, maar bedenken ons dat we over een kleine 6 maanden alweer terug zullen zijn!

Dus wij zijn er klaar voor! Over nu precies 11 uur stijgt het vliegtuig op naar London om vervolgens het vliegtuig te pakken naar Entebbe!

Tot snel lieve mensen!
Liefs van ons

  • 11 September 2012 - 08:18

    Marleen Van De Streek:

    Hoi meiden,

    Vanmorgen werd ik wakker en moest meteen aan jullie denken!! Vandaag is het dan echt zover.... Jullie avontuur gaat beginnen :-). We wensen jullie een bijzondere tijd toe en blijven jullie natuurlijk volgen, leuk! Groeten van de buurtjes (van Joyce)

  • 11 September 2012 - 09:26

    Linda Van De Beek:

    Lieve schatten, een bijzondere dag. Straks gaan we julllie wegbrengen naar Schiphol.
    Wel een kriebel van binnen hoor, maar wat ben ik trots op jullie hoe jullie het allemaal zo goed voor elkaar hebben gekregen.
    Afscheid nemen zijn we allemaal niet zo goed in, maar onze hartjes blijven dicht bij elkaar.
    En wat is skype een uitvinding, vast bedacht voor moeders die langszij willen blijven als dochters verre reizen maken......:)
    Dikke knuffel!

  • 11 September 2012 - 10:08

    Herma:

    Vandaag een lange reis.... morgen in een heel andere wereld. Spannend maar ook leuk.
    Ik denk veel aan jullie en geef jullie hier nog even een extra knuffel....
    Gelukkig is er naast skype, ook nog mail én de waarbenjij.nu site!
    Ik hoop dat jullie regelmatig hier wat van jullie belevenissen kunnen schrijven en/of foto's plaatsen.
    Gisteren op de kring ook aan jullie gedacht en extra toen we opw. lied 518 zongen. Dat lied wil ik jullie graag meegeven. God is altijd bij jullie, Hij weet waar je naar toe gaat en legt Zijn handen op jullie (bescherming én zegen) en is om jullie heen élke dag!!

    Een hele fijne tijd gewenst en heel veel liefs (knuffel)
    Herma

  • 11 September 2012 - 21:52

    Coby Hop:

    Lieve Joyce en Melissa,
    Een hele goede tijd toegewenst, wat zal het spannend zijn...
    Joyce ik ben erg onder de indruk van je prachtige c.d.
    liefs Coby

  • 12 September 2012 - 20:22

    Hans Van De Beek:

    Vanmorgen bij het wakker worden waren jullie gelijk al in mn gedachten. En ik was wakker rondom de landing van het vliegtuig in Kampala. Nu zijn ze er. Hoe zouden ze het hebben...? Vandaag heel veel aan jullie gedacht... Tja, het bloed kruipt...., en mn hart klopt voor jullie, dappere meiden! Ben benieuwd naar jullie eerste berichten, hoewel ik natuurlijk via mama al sms'jes heb doorgekregen. Big hug, lieve dochter Melis, en lieve Joyce! Hans.

  • 13 September 2012 - 07:12

    Yvonne:

    Ha meiden,
    Als het goed is zijn jullie nu op de plaats van bestemming...Geniet,en mijn gebed is dat jullie de dingen kunnen doen daar,die God in jullie harten heeft gelegd..Heb bewondering voor jullie Liefs Yvonne Durieux...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce en Melissa

Actief sinds 06 Juni 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 10616

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 01 Maart 2013

Serve like You served

Landen bezocht: