Friendship is a gift from God! - Reisverslag uit Wairaka, Oeganda van Joyce en Melissa Uganda - WaarBenJij.nu Friendship is a gift from God! - Reisverslag uit Wairaka, Oeganda van Joyce en Melissa Uganda - WaarBenJij.nu

Friendship is a gift from God!

Blijf op de hoogte en volg Joyce en Melissa

19 December 2012 | Oeganda, Wairaka

Geliefde lezer,

Een heel aantal dagen geen stroom en lastig om contact te leggen met mensen in Nederland of dingen te regelen waar we een computer voor nodig hebben. Dat is het leven in Afrika....
Dus als jullie een tijdje niks van ons horen...ga er dan maar vanuit dat er geen stroom is.

Dat terzijde...
Een geweldige droom die ik (Joyce) al lange tijd had, een kans die ik zeer klein schatte...was dat ik mijn lieve vriendin Kelsey, die in Australie woont, weer zou zien in Afrika! Om elkaar te ontmoeten in Uganda op een missiontrip! En dankzij onze lieve Vader en alwetende God mochten wij elkaar hier inderdaad in Uganda ontmoeten na 3 jaar elkaar niet gezien te hebben! Wat een amazing ervaring! Ik heb genoten van ons contact, een enorm lieve schat, een vriendschap die levenslang is, open en echt! Super dankbaar voor vriendschappen die God mij geeft.

Uitdaging voor jullie als lezer:
Denk eens aan de lieve vrienden en familie die om jullie heen is! Elke vriend is een knipoog van God! Hij zorgt voor ons en geeft ons wat we nodig hebben :)

Wilde dit graag nog even delen met jullie!
Ik ben super dankbaar!
Kelsey....you are amazing!!

Liefs Joyce
En ook lieve groetjes van Melissa die hier naast mij in het cafe aan het skypen is... na een lange tijd eventjes internet voor ons.

• 19 December 2012 - 17:54

Marry:

Hoi lieve Joyce,
    Leuk te lezen dat je zo van je vriendin hebt genoten. Vriendschappen door God gegeven zijn zeker heel kostbaar. Nu na genieten van jullie goede tijd.

liefs,
    Marry

• 20 December 2012 - 14:10

Hendrieke:

Lieve Joyce,
    Wat een leuk bericht en wlk een warmte dit uitstraalt! Heerlijk.
    Groetjes Hendrieke Elburg

• 22 December 2012 - 14:24

Marleen Van De Streek:

Hoi Joyce, een nederlandse kerstgroet van ons voor jullie! We hopen dat het goed met je/jullie gaat. We lezen graag jullie verhalen! Veel groeten van de Korteslag in Heerde

• 23 December 2012 - 12:12

Kelsey:

Oh you are crazy girl haha!! Love you lots and miss you already! Hope everything gets fixed soon! Xoxoxo